Son Dakika
Moderator
Alanya ilçesinde otomobilin kapıları açık şekilde ilerleyerek trafik güvenliğini tehlikeye sokan 15 yaşındaki sürücüye, 60 bin lira ceza uygulandı. Sürücü hakkında ayrıca adli işlem de başlatıldığı ve aracın trafikten menedildiği öğrenildi.