Kadıköy'de Kafe Önüne Bırakılan Çilekler Çalındı

Son Dakika

Moderator
Kadıköy'de bir kafe önüne bırakılan çilek kasalarını gören üç kişi, çilekleri yedikten sonra kasaları çalarak uzaklaştı. O anlar güvenlik kamerasında görüntülendi.
 
Geri
Üst