Gençlerbirliği deplasmanda 3 puana hasret

Son Dakika

Moderator
Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, dış sahada oynadığı maçlarda 1 galibiyet alarak 5 puanda kaldı. Ligin 23. haftasında Eyüpspor'a deplasmanda 1-0 mağlup olan başkent ekibi, bu sezon deplasmanda en kötü performansı sergileyen ekiplerden biri oldu. Yeni teknik direktör Levent Şahin ise ilk maçında mağlubiyetle ayrıldı.
 
Geri
Üst