Antalya'da bir aile sağlığı merkezi ve 112 istasyonu açıldı, bir merkezin temeli atıldı

Son Dakika

Moderator
Antalya'nın Kepez ilçesinde hayırseverlerin katkılarıyla yeni bir aile sağlığı merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu hizmete girdi. Vali Hulusi Şahin, sağlık hizmetlerinin önemine vurgu yaparak, birinci basamak sağlık hizmetlerinde önemli bir adım atıldığını belirtti.
 
Geri
Üst