Beşiktaş formasına tekme atan Kartal Kayra, taraftarlardan özür diledi

Son Dakika

Moderator
Beşiktaş'ın orta saha oyuncusu Kartal Kayra Yılmaz, yedek kulübesinde formaya tekme atmasıyla ilgili açıklamada bulundu. Kartal Kayra, yaptığı açıklamada "14 yıldır onurla terlettiğim bu kutsal formaya karşı herhangi bir saygısızlık düşüncem ya da davranışım söz konusu olamaz. Kırılan ve üzülen tüm taraftarlarımızdan içtenlikle özür dilerim" dedi. .
 
Geri
Üst