Son Dakika
Moderator
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin, enerjide çok büyük bir iddia ortaya koyduğunu, çok büyük bir hedefle yola çıktığını belirterek, "Bizim hedefimiz Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek.