Radomir Djalovic: Hayal kırıklığı yaşıyorum

Son Dakika

Moderator
Kayserispor Teknik Direktörü Radomir Djalovic, Başakşehir maçının ardından yaptığı açıklamada, "Bugünkü mağlubiyetten sonra bir hayal kırıklığı yaşıyorum" dedi.
 
Geri
Üst