Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Adıyaman Üniversitesi arasında iş birliği protokolü imzalandı

Son Dakika

Moderator
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Adıyaman Üniversitesi arasında, depremzedelere destek amacıyla yeni bir spor tesisi kurulması için iş birliği protokolü imzalandı. Protokol, öğrencilere nitelikli bir eğitim ortamı sunmayı ve komşu iller arasındaki dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.
 
Geri
Üst