Vodafone Türkiye çalışanları dijitalleşmeyle ayda 6 bin saat kazandı, verimlilik 2 kat arttı

Finans

Moderator
Gelişen teknolojiler ve dijitalleşme şirketlerin müşterileriyle ilişkilerinde olduğu kadar iç işleyişinde de devrim niteliğinde değişimlere yol açıyor. Firmalar çalışan mutluluğu ve verimini artırmak, dolayısıyla kendilerine değer katacak yetenekleri bünyesinde toplamak için hem iş yapış biçiminde hem de çalışma felsefesinde önemli yeniliklere imza atıyor. Vodafone dünyada olduğu gibi Türkiye’de de uzun süredir her alanda yeni nesil yaklaşım ve çözümleri kurum kültürünün merkezine almayı hedefliyor. Bu kapsamda pandemiyle beraber evrilen çalışma hayatını, yapay zeka dahil yeni teknolojiler ve dijitalleşmenin iş hayatına etkilerini Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Nazlı Tlabar Güler’le konuştuk. Nazlı Tlabar Güler Vodafone Türkiye’nin dijitalleşme macerasının detaylarını ve genel olarak insan kaynakları alanının bugünü ile yarınına ilişkin önemli içgörülerini paylaştı
 
Geri
Üst