Eşini öldürüp intihar etmişti: Cenazeler yakınlarına teslim edildi

Haberler

Moderator
68da405d2e00da8e9122ef8c.jpg

Olay, dün Gaziantep'in Karşıyaka Mahallesi 41147 nolu Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, ağabeyinin evinde kalan ve boşanma aşamasında olan 3 çocuk annesi İpek Kurt (24) ile Sait Kurt (30) arasında tartışma çıktı.

İlginizi Çekebilir

Evin önünde başlayan tartışmanın büyümesiyle birlikte Sait Kurt yanında bulundurduğu pompalı tüfekle İpek Kurt'a 1 el ateş etti. Sait Kurt ardından aynı tüfekle kendi kafasına sıkarak intihar etti. İhbar üzerine adrese çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yapılan incelemenin ardından hayatını kaybeden çiftin cenazeleri otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

CENAZELER YAKINLARINA TESLİM EDİLDİ

Hayatını kaybeden Sait ve İpek Kurt'un cenazeleri Gaziantep Adli Tıp Kurumundaki işlemlerin tamamlanmasının ardından yakınlarına teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Trafikte dehşet dolu dakikalar! Kadın avukatın aracını yumrukladı: 'İndir camı bir şey diyeceğim'
 
Geri
Üst