Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bir 'çöp ev' olayı daha: Bu kez 4.6 ton çıkarttılar
Tepebaşı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, Şarhöyük Mahallesi’nde bulunan bir evden 4 ton 650 kilo çöp çıkardı. Yetkililer, ilçede bu tür çöp evlere müsaade edilemeyeceğini açıkladı.