İzmir Körfezi'nde oksijen artırma çalışması

Haberler

Moderator
İzmir Körfezi'nde balık ölümleri sürüyor

İzmir Körfezi'ndeki kirlilik ve sudaki oksijen oranının düşmesinden kaynaklı balık ölümleri sürüyor. Ekipler, sudaki oksijen oranını artırma çalışması yaptı.

cF8GwRfRRE2_SDJ8Zc14ZA.jpg

İzmir Körfezi'nde yaz aylarında yeniden başlayan balık ölümleri devam ediyor.
_TCOECxoFUS0s0b9YGdizQ.jpg

Pasaport ve Konak iskeleleri arasındaki dalgakıran bölgesinde çok sayıda balığın öldüğü gözlendi. Ölü balıklar, belediye ekipleri tarafından toplandı.
cWSu7sCGcU68kmCy35qIpg.jpg

İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü!ne (İZSU) bağlı Meltem İzmir gemisi, Bayraklı sahilinde pompalarla denizden çektiği suyu püskürterek sudaki oksijen oranını artırma çalışması yürüttü.
S8YyVZnYBkSfN5DmrEpqgA.jpg

Kent sakinleri, körfezinden kirlenmesinden rahatsızlık duyduklarını dile getirip denizin temizlenmesini istedi.
oy0TZhaCt02BtmW04Rh3Vg.jpg

Sahil hattındaki kötü koku ise devam ediyor.
 
Geri
Üst