Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke: '2 Puan Kaybettik, Üzgünüz'

Son Dakika

Moderator
Trendyol Süper Lig'in 4. haftasında Samsunspor ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor'da teknik direktör Fatih Tekke, maç sonrası yaptığı açıklamada, 2 puan kaybettikleri için üzüntü duyduğunu ifade etti. Takımın yaşadığı sakatlıklar ve oyunun kontrolünü kaybetmeleri konularında değerlendirmelerde bulundu.
 
Geri
Üst