Fatih Tekke: İki Puan Kaybettiğimiz İçin Üzgünüm

Son Dakika

Moderator
Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Samsunspor ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu. İki puan kaybettikleri için üzüntü duyduğunu belirten Tekke, sakatlıkların oyun planlarını etkilediğini ve hakem kararlarının geç geldiğini vurguladı.
 
Geri
Üst