Son Dakika
Moderator
Konyaspor, Göztepe ile 1-1 berabere kaldığı maç sonrası Teknik Direktör Recep Uçar, karşılaşmanın zor geçtiğini belirterek alınan bir puanın değerli olduğunu ifade etti. Uçar, kendi oyuncularının milli takımda yer almamasına da şaşırdığını açıkladı.