Cumhurbaşkanı Erdoğan Pakistan Başbakanı ile telefonda görüştü

Haberler

Moderator
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, ülkede yaşanan sel felaketi için geçmiş olsun dileklerini iletti. Görüşmede İkili ilişkiler ve bölgesel konular masaya yatırıldı.
 
Geri
Üst