Fenerbahçe'nin elendiğini gören Icardi hemen telefona sarıldı

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi play-off rövanşında Benfica'ya elenmesinin ardından Galatasaraylı futbolcu Mauro Icardi, eski takım arkadaşı ve maçın golcüsü Kerem Aktürkoğlu ile olan sevinç fotoğrafını paylaştı. Bu paylaşım, futbolseverler tarafından büyük ilgi gördü. Fenerbahçe, Benfica'ya 1-0 yenilerek Devler Ligi'nden elendi.
 
Geri
Üst