Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombasından 80 yıl sonra bile dünyadaki nükleer tehdit devam ediyor

Son Dakika

Moderator
ABD'nin İkinci Dünya Savaşı'nın son evresinde Japonya'nın Hiroşima ve Nagazaki şehirlerine 6 ve 9 Ağustos 1945'te atom bombası atmasının üzerinden 80 yıl geçmesine rağmen güncel jeopolitik riskler, nükleer savaş riskinin devam edip etmeyeceği sorusunu akıllara getiriyor.
 
Geri
Üst