Son Dakika
Moderator
İstanbul Beykoz'da ormanlık alanda çıkan yangının, atılan işaret fişeği olduğu belirlendi. İşaret fişeğini atan şahıs polis ekiplerince gözaltına alındı. Şahıs ilk ifadesinde, eğlence amacıyla işaret fişeğini attığını söylediği öğrenildi.