Şırnak’ta ormanlara girişler yasaklandı

Haberler

Moderator
Şırnak Valiliği, yaz mevsimiyle birlikte artan hava sıcaklıkları ve insan hareketliliği nedeniyle yangınları önlemek amacıyla 1 Eylül'e kadar ormana giriş ve çıkışların yasaklandığını duyurdu.
 
Geri
Üst