Valilikten resmi açıklama geldi: 1 Eylül’e kadar yasaklandı

Haberler

Moderator
Şırnak Valiliği, artan hava sıcaklıkları ve insan hareketliliği nedeniyle orman yangınlarını önlemek amacıyla 1 Eylül 2025 tarihine kadar kent genelindeki ormanlık alanlara giriş-çıkışları yasakladı.
 
Geri
Üst