Son Dakika
Moderator
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, önümüzdeki hafta için yüksek sıcaklık uyarısında bulundu. Mevsim normallerinin üzerinde seyredecek hava sıcaklıklarının bazı illerde 44 dereceye ulaşması bekleniyor. Vatandaşların güneş çarpmasına karşı dikkatli olması istendi.