Ambulansa yol vermedi, 3 bin 160 lira ceza yedi

Haberler

Moderator
Konya'da hasta ihbarına giden ambulansa yol vermeyen aracın sürücüsüne 3 bin 160 lira ceza uygulandı. Ceza, Karayolları Trafik Kanunu'nun "geçiş üstünlüğüne sahip araca yol vermemek" ve "aksine bir işaret bulunmadıkça en sol şeridi sürekli işgal etmek" maddeleri uyarınca uygulandı.
 
Geri
Üst