Ev sahibinin 'tedavi görüyorum' yalanını mahkeme bozdu

Haberler

Moderator
darbe-girisimi-mahkeme-2077444.jpg

Kayseri 1. Sulh Hukuk Mahkemesi, sağlık sorunlarını gerekçe göstererek kiracısını çıkarmak isteyen ev sahibinin tedavi gördüğünü iddia ettiği hastaneden bilgi talep etti. Beyanın gerçeği yansıtmadığının anlaşılması üzerine mahkeme, kiracının evde kalmasına karar verdi.​

28/06/2025 17:15
© TRT HABER
 
Geri
Üst