Valilik açıkladı: Taksim ve Şişhane istasyonları işletmeye kapatıldı

Haberler

Moderator
6857bd85582529acd0a40876.jpg

Metro İstanbul'un sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "İstanbul Valiliğinin aldığı karar doğrultusunda ikinci bir duyuruya kadar M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattımızın Taksim istasyonu, Şişhane istasyonu İstiklal Caddesi ve Refik Saydam girişi ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattımız işletmeye kapalı olacaktır." ifadelerine yer verildi.

Açıklamada, araçların Taksim istasyonunda durmayarak seferine devam edeceği kaydedildi.

YKS maratonunda ikinci gün! Alan Yeterlilik Testleri oturumu başladı
 
Geri
Üst